AI en ChatGPT voor recruitment en arbeidsmarktcommunicatie

Stel je voor: een tool die de kracht heeft om jouw arbeidsmarktcommunicatie, werving en selectie sterk te verbeteren. Een tool die altijd klaar staat om je bij te staan als marketeer, tekstschrijver, expert, onderzoeker en strateeg. Dat is ChatGPT.

Nu heb je de unieke kans om voorop te lopen in je vak. Ontdek in deze training de krachtige en efficiënte toepassingen van AI-tools en ChatGPT, die al door veel recruiters is omarmd.

Als je alles wilt weten over het breed inzetten van ChatGPT in recruitment, is deze training de beste keuze. Na deze middag ben je niet alleen bekend met de werking van ChatGPT, maar ben je ook in staat om deze slimme tool optimaal te benutten.

Bij ons geen droge AI-theorieën of ethiek- en privacydiscussies. We focussen direct op praktisch toepasbare kennis en echte hands-on ervaring. Je krijgt ook het eerste Nederlandstalige boek ‘ChatGPT voor recruitment‘ met ons unieke prompt framework.

AI en ChatGPT: jouw nieuwe krachtige tool

Jacco Valkenburg, recruiter en auteur van ‘Recruitment 4.0’, geeft deze praktische masterclass. Hij is ook een enthousiaste AI-gebruiker, en bespreekt met jou het volgende:

Introductie op AI

• Inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van AI.
  • Strategische inzet van AI en ChatGPT in recruitment en arbeidsmarktcommunicatie.
  • Hoe kandidaten AI gebruiken en welke invloed dat heeft op het werving- en selectieproces.
  • Ontdek AI-tools die saai werk kunnen uitvoeren of jou tijd besparen.

Verdieping met ChatGPT

• Meer dan 30 praktische toepassingen die jou helpen bij de werving en selectie van personeel.
  • Een stappenplan voor effectieve instructies (prompts).
  • Krijg hands-on ervaring met ons framework en Super Prompt techniek.
  • Ontdek handige, verborgen instellingen van ChatGPT.
  • Duidelijke uitleg over de verschillende accounts.

De mogelijkheden zijn eindeloos. De meest populaire en handige toepassingen ga je ontdekken tijdens deze dag.

Data en locatie individuele inschrijving

10 juni 2024
7 oktober 2024
Tijden
Deelnemers
maximaal 9
Niveau
MBO+ / HBO
Investering
698,- / vroegboek 598,-*
Tweede persoon
met 30% korting

* Claim jouw €100 vroegboekkorting nu. Beperkte plaatsen beschikbaar voor deze populaire training - wacht niet tot het te laat is. Je kan deze training ook met extra voordeel boeken als onderdeel van een opleiding.

Inbegrepen is ons boek 'ChatGPT voor recruitment', een overzichtelijke hand-out én een certificaat.

We kunnen deze training ook bij jou op kantoor of online geven. In het Engels of in het Nederlands. Vraag ons naar alle mogelijkheden.

Of reserveer jouw plek nu en beslis later:
Optie nemen

Trainers

Jacco Valkenburg

Jacco Valkenburg is een recruitmentarchitect en één van Nederlands bekendste auteur en trainer op dit gebied. Met 25 jaar ervaring in werving, heeft hij een scherp inzicht in de industrie verworven. Hij schreef 7 vakboeken waaronder ‘Recruitment 4.0‘ in 2023. Hij is ook een enthousiaste gebruiker van AI en ChatGPT.

Trainingslocatie

Utrecht CS: onze ruimte is een lichte, moderne en inspirerende plek. Centraal gelegen en makkelijk bereikbaar met de auto en trein. Vanuit Utrecht Centraal Station loop je zo naar binnen.

Wat zeggen onze deelnemers nadat zij hebben gekozen voor Recruiter University?

Data en locatie individuele inschrijving

10 juni 2024
7 oktober 2024
Tijden
Deelnemers
maximaal 9
Niveau
MBO+ / HBO
Investering
698,- / vroegboek 598,-*
Tweede persoon
met 30% korting

Of reserveer jouw plek nu en beslis later:
Optie nemen

Daarom kies je Recruiter University

Ontdek. Verbeter. Innoveer. Met praktijkgerichte trainingen die resultaten opleveren van vakexperts, ondersteund door het grootste aanbod, ons NRTO-keurmerk en eigen vakboeken. Meer dan 10.000+ tevreden cursisten kozen sinds 2007 voor ons, hét #1 opleidingsinstituut voor recruitment en arbeidsmarktcommunicatie.

Jacco Valkenburg