Workshop Content- & Mediastrategie voor Employer Branding

Je hebt een employer-brandingstrategie ontwikkeld en een Employer Value Proposition neergezet. Je hebt nagedacht over wie je wil bereiken. Maar dan? Wat betekent dit voor je content- en mediastrategie? Op welk kanaal plaats je welke boodschap? En welke middelen zet je strategisch in? Daarover gaat de Workshop Content- & Mediastrategie voor Employer Branding.

In deze workshop gaan we met een select gezelschap verder de diepte in. Je werkt onder professionele begeleiding aan je eigen case, waarbij er uiteraard volop ruimte is voor vragen. Na deze workshop weet je waaraan aan een goede content- en mediastrategie voor employer branding voldoet en heb je een begin gemaakt met je eigen strategie.

We gaan aan de slag met:

  • de best passende mediakanalen en middeleninzet voor geselecteerde doelgroepen, zowel intern als extern.
  • priorisering en budgettering van de mediainzet.
  • een simpel en pragmatisch communicatiestappenplan.
  • een activatieplan per doelgroep.
  • sociale media en een contentkalender. Met thema’s, passend bij de behoeften van de doelgroepen.

Deze training is onderdeel van de meerdaagse opleiding Employer Branding & Arbeidsmarktcommunicatie. We raden aan om deze te boeken in combinatie met een workshop Doelgroepanalyse & Persona’s Opstellen of EVP-ontwikkeling.

Praktische informatie

Data en locatie individuele inschrijving

Den Haag
30 november 2020
Tijden
11:00 tot 17:00 uur
Prijs
€ 898,-
Tijdelijk
€ 200 vroegboekkorting*
Tweede persoon
met 30% korting


* De (vroegboek) korting is tijdelijk en beperkt geldig: op = op.

Inclusief uitstekende lunch, praktisch toepasbare templates, overzichtelijke hand-out plús een certificaat.

Deze training is onderdeel van de meerdaagse opleiding Employer Branding & Arbeidsmarktcommunicatie en ook los te boeken.

Doelgroep

Het niveau ligt hoog van deze training en is daarom alleen geschikt voor écht ervaren corporate recruiters, of professionals die werken aan de employer branding van hun organisatie of die van hun opdrachtgever:

  • recruitmentmanagers
  • adviseurs/medewerkers employer branding/ arbeidsmarktcommunicatie
  • recruitmentmarketeers
  • communicatiemedewerkers/-adviseurs die verantwoordelijk zijn voor arbeidsmarktcommunicatie

Trainers

Laura Baselaar

Als Recruitment en Employer Branding specialist met ervaring als (project) manager, adviseur en gecertificeerd trainer, kan Laura organisaties helpen om het juiste talent aan boord te krijgen. Ze staat bekend als een (creatieve) bouwer, een aanhoudende en baanbrekende innovator die Recruitment and Employer Branding ‘turnarounds’ heeft geleid in organisaties zoals Ahold Delhaize, Alliander, VUmc, Vodafone en anderen.

Praktische informatie

Data en locatie individuele inschrijving

Den Haag
30 november 2020
Tijden
11:00 tot 17:00 uur
Prijs
€ 898,-
Tijdelijk
€ 200 vroegboekkorting*
Tweede persoon
met 30% korting


* De (vroegboek) korting is tijdelijk en beperkt geldig: op = op.

Inclusief uitstekende lunch, praktisch toepasbare templates, overzichtelijke hand-out plús een certificaat.

Deze training is onderdeel van de meerdaagse opleiding Employer Branding & Arbeidsmarktcommunicatie en ook los te boeken.

Ontvang gratis het boek 'Recruitment 3.0' t.w.v. €42,50

Daarom kies je Recruiter University

Hét #1 opleidingsinstituut voor recruitment en arbeidsmarktcommunicatie. Sinds 2007 geven onze vakexperts vernieuwende trainingen. Anno nu bieden we het grootste aanbod en wilden al meer dan 6000 cursisten beter worden in hun vak via ons. CRKBO-geregistreerd en met eigen vakboeken ✅

Jacco Valkenburg